Hei Stig Forren

Takk for både god og konstruktiv tilbakemelding om dine opplevelser i Olavshallen.

 pratende publikum

Dette beklager vi på det sterkeste. Vi vil alltid søke å forbedre våre rutiner, så vi setter stor pris på å høre om dine erfaringer.

Først vil vi informere om at Olavshallen kun har servering en time før hver forestilling, og barene stenger når forestilling starter.

Vi er opptatt av at alle våre publikummere får en god opplevelse når de er i Olavshallen. Vi har fokus på at synlig berusede personer ikke skal slippe inn i salen, men dette kan vi bli bedre på og endrer derfor våre rutiner fra høsten av med flere profesjonelle ordensvakter. At vi har ekstra feststemte publikummere under noen av våre forestillinger, må vi både forvente og akseptere. Men at publikum sitter og skravler under forestilling er dessverre et stort problem for alle kulturarenaer.

Olavshallen sitt publikum og besøkende er generelt svært fornøyd med både program og serveringstilbud. Vi tar i mot nærmere 200 000 besøkende hvert år på våre arrangementer. Til tross for at 1. etasjen har sett lite imøtekommende ut, har vi hatt en formidabel økning i antall besøkende de to siste årene. Det vi planlegger i 1. etasjen er flere scener og mer kulturtilbud til store og små. Samtidig mener vi oppriktig at huset fortjener et godt spisested, noe som også publikum har etterspurt.

Vi anser din tilbakemelding som svært konstruktiv og tar den på største alvor og ser frem til å ønske både deg og andre hjertelig velkommen tilbake til Olavshallen fra høsten av.

Igjen tusen takk for din tilbakemelding

Bjørgvin Thorsteinsson,direktør Olavshallen< Foto: jens Søraa